einlam.ir عين لام

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

مظلوم یا پر رو؟

مظلوم یا پر رو؟

۲۰:۳۰ | گند زدم

نیم ساعتی هست از کانتکتمون گذشته. الان اون سر پیک بعدیشه و من سر جمع کردن خرده باگت‌ها و مشمای ساندویچم.

دقیقا توی روزی که تصمیم گرفتم که برای شباهت به خلق و خوی پیامبر، آزارم یقه بقیه رو نگیره، کمتر از 2 ساعت بعد عهد، آتیش بازیم شروع شد.

۱۹:۴۵ | برخورد

بعد اینکه از فست فودی ساندویچ رو سفارش دادم، گوشیم تماس گرفت و گفت بیا پایین تحویل بگیر غذا رو . خب کاری به این ندارم که آدرس تا دم خونه رو داده بودم نه تا دم گیت ورودی مجتمع! لباس پوشیدم و رفتم پایین و پیاده راه افتادم سمت نگهبانی مجتمعمون ولی خب خبری از پیک حتی دم خیابون هم نبود! بعد از دقایقی دیدمش که داره میاد . وقتی رسید نفسی کشیدم و به خیالم کنترل نفس کردم . غذا رو گرفتم و یه ممنونی علی رغم میلم گفتم و اومدم برم که دیدم دسته دوم پلاستیک گیر کرده به دستای پسره و ولم نمیکنه!

...

ادامه مطلب...
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
تنهایی، روزمرگی، مرگ

تنهایی، روزمرگی، مرگ

شاید فقط با تمرکز و خلوت کردن و دوری گزیدن از مردم باشه که بتونیم متوجه بشیم ما درگیر بیماری(شایدم خصوصیت) پنهانی هستیم به اسم ترس از تنهایی.

کوچکترها و بزرگترای کوچیکتر از کوچکترا برداشتشون از این نیم نوشته نهایتا اینه که فلانی میترسه سینگل بمونه یا رل در خور گیرش نیاد!

آدمای پخته تر میگن ترس از نبود حامی و دلگرمی و تکیه‌گاه منظوره. از خانواده بگیر تا دوست غار و همسر.

من اما راضی نمیشم با این شناخت و تعاریف از این معضل.

 

به نظر من اولین حالتی که در روح انسان قابل حسه، ترس از تنهاییه. با دقیق‌تر شدن، فهمیم تنها شدن توی تنوع اتفاقاتی که برامون می‌افته، زجرآورترین چیزیه که میتونه برای یه آدم دنیا دیده رخ بده.

[دارم کاملش میکنم ...]

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰

قانون مورفی

هرجوری حساب میکنم، میبینم رابطه‌ی مستقیمی بین فاصله‌ی من از سیستم و تراوش افکارم وجود داره. هرقدر از فضای مجازی دورتر میشم افکار بیشتری به دریچه فهمم هجوم میارن و تا میام بریزمشون روی وبلاگ، سریعا محو میشن و میرن جوری که انگار هیچ وقت نبودن !

۳ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰