ملت عزیز ایران ،

شما شرق تجاوزگر و غرب جنایتکار را به وحشت انداخته ،

هیچ‏گاه با هیچ قدرتی سازش نکنید که یقین دارم نمی‏کنید .

و هر کس در هر مقام که خیال سازش با شرق و غرب را داشت

بی‏محابا و بدون هیچ ملاحظه او را از صفحۀ روزگار براندازید

 که سازش با شرق و غرب خودباختگی است و خیانت به اسلام و مسلمین است .

روح الله موسوی الخمینی رحمه الله علیه - 22/11/1358

از نظر یک فرد این جامعه و طالب حقیقت و رستگاری ، نه طالب لذات بینهایت شخصی و سیاهی های شیرین :

راهی که شیخ و مریدانش پی گرفته ان دقیقا منطبق راه حقه ، فقط یه منفیِ یک ، درش ضرب شده !

شخصه این باور دارم که تنها هدف حزبی که آقایان شمعخانی ، فریدون ، بهرمانی ، خاتمی ، عارف ، موسوی و غیر در آن مهره بوده ، هستند ، و نخواهند بود ! زمین زدن اسلام و شیعه و شکاندن کمر ولی حّی زمانه ست .

.

.

#افراط نوشت : هر نقد ، هر تایید ، هر آوایی که از دهن بر بیاد و قصد اندک کاستن از تندیِ جمله بالا را داشته باشد ، مشمول جمله مقام معظم رهبری میشود :

متهم کردن بسیج به تندروی و افراط در هر موضع و هرجایی ، تکمیل پروژه نفوذ دشمن است !


 

شخصه این جملات رو نخونده بودم و به لطف الهی و اهل بیت باهاش مواجه شدم ... نامه ، واقعا برای بی بصیرتی همچون من عجیب بود . تنها جمله ای که خطاب به خودم مدام در ذهنم نقش می بست این بود ... به یک جُو غیرت نیازمندیم !

قسمتی از نامه امام بدین شرح ست :

من بارها گفته‏ام و هم اکنون اعلام می‏کنم که ایران باید تا قطع تمام وابستگیهای سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی خود از امریکا به مبارزات قاطع خود علیه این جهانخوار بی‏رحم ادامه دهد .

من بارها گفته‏ام و در این روز بزرگ می‏گویم  تا قطع تمام وابستگیها به تمام ابرقدرتهای شرق و غرب، مبارزات آشتی ‏ناپذیرانۀ ملت ما علیه مستکبرین ادامه دارد . 

همه می‏دانیم که جهان اسلام در انتظار به ثمر رسیدن کامل انقلاب ماست .

ما از تمام کشورهای زیر سلطه برای به دست آوردن آزادی و استقلال کاملاً پشتیبانی می‏نماییم، و به آنان صریحاً می‏گوییم که حق گرفتنی است. قیام کنید و ابرقدرتها را از صحنۀ تاریخ روزگار براندازید !

بیایید روی پای خودتان بایستید و بر غرب بتازید و آنان را از میدان به در کنید .

ملت عزیز ایران، شما شرق تجاوزگر و غرب جنایتکار را به وحشت انداخته، هیچ‏گاه با هیچ قدرتی سازش نکنید که یقین دارم نمی‏کنید. و هر کس در هر مقام که خیال سازش با شرق و غرب را داشت بی‏محابا و بدون هیچ ملاحظه او را از صفحۀ روزگار براندازید، که سازش با شرق و غرب خودباختگی است و خیانت به اسلام و مسلمین است ...



مطالعه نامه بصورت کامل