سوال اینه: برای مهار شخص یا گروهی از افراد که چیزی بنام ارزش ندارند و به زبون دیگه، به هیچ چیزی قید ندارند، چه کار و راهی رو پیشنهاد میدید؟

 

 

برای روشن تر شدن سوال، مثلا

گروه های تروریستی به زمین و تمامیت ارضی اعتقاد ندارند و اگر زمین و میهنشون رو بگیرید، هرجای دیگه ای رو بعنوان وطن اتخاذ میکنند.

افراد هرزه، به عفت و حیا اعتقاد ندارند و اگر مشکل و تهدیدی برای شأن و شخصیتشون پیش بیاد، باکی ندارند و کار خودشون رو میکنند.

مجرم محکوم به اعدام، نسبت به عدم جرم قیدی ندارند و هر جرم و جنایت ممکنی رو انجام میدند و از عواقب اون کار ملالی ندارند.

صهیونیست ها نسبت به حرمت و مقام انبیا و بشر، شأنی قائل نیستند و هر جسارت ممکنی رو انجام میدهند و نسبت به حدود خدا حدی قائل نیستند.

  

هر وجودی در روی زمین که ارزش و قید و بند و اصولی رو برای خودش نداشته باشه، یک بمب متحرک در محیط پیرامونشه! و هر آن احتمال ضربه زدن به اطرافیانش رو داره.

 

 

رفرمیست های ایران یا بعبارتی اصلاح طلب ها، جماعتی هستند هیچ نوع از قید و بند رو دارا نیستند.

خواننده های بی محتوا خوان جامعه که مدام به موسیقی و آهنگ های ارزشی طعنه و تیکه می اندازد، کی از طعنه به آهنگ خودش ناراحت میشه؟

بازیگر ها و فیلمساز های سینما که پرده عفت رو پاره که چه عرض کنم، آتیش زدن، کی از نقد مردم و اعتراض مردم به محتوای فیلمشون شاکی میشن؟

روزنامه نگارها و اهل قلمی که هر روز هزاران خط ضد روح الله و امام و خدا و اسلام و انسانیت مینویسند، کی از خشم مردم علیه شون میترسن؟

و حتی بالاتر، رئیس جمهور و سرانی که نه به دین مقید اند نه به ایران و نه به مردم و جدیدا به حق و حقیقت؛ کی از نابودی اسلام، اسارت مردم، حکومت ظلم و طاغوت و نزول شان انسانیت ککش میگزه؟ به قول سلبریتی ای: به مار راستش هم نیست!

 

 

جماعتی که چیزی برای از دست دادن نداشته و ندارند، جماعتی اند که جز آسیب برای خود و اطرافیانشون هیچ ثمره دیگه ای ندارند. #هیچ

و طرح مجدد سوال:

برای مهار شخص یا گروهی از افراد که چیزی بنام ارزش ندارند و به زبون دیگه، به هیچ چیزی قید ندارند، چه کار و راهی رو پیشنهاد میدید؟