سلام همراها

خب من کد نویس نیستم اما گرافیست خوبیم .

مخلص حرف:

میخوام چند تا قالب رو دستکاری کنم و اینجا همراه کدشون اشتراک بگذارم.

 

مشروح حرف:

خب من چندین سالی هست وبلاگ دارم و سرویس های مختلف رو داشتم. بقول معروف دورامو زدم و تقریبا هشت سالی میشه نمک گیر بی طرفی و تماما ایرانی بودن بلاگ بیان شدم. چیزی که اینجا رخ داد اخیرا متاسفانه خوردن این تیم قوی به دولت غرب پرست روحانی بود و طبعا هر اونچه برای نابودی بلاگ بوده از دولت دریغ نشده. بگذرم حس بازگویی چندهزار باره نیست! اوایل من مشکل تنوع قالب  دلخواه رو داشتم و تصمیم گرفتم خودم شروع کنم به ساخت قالبای مد نظر و اصطلاحا دلی م. خیلی ساختم و اشتراک گذاشتم و حذف کردم توی سالای مختلف. اما الان میخوام یه دعای خیری جمع کنم برای و دنیا و آخرتم.

 

من چه کنم؟

اگه خواستی زمانی که آماده شد از انتشارش مطلع بشی دکمه دنلبال کردن وبلاگ رو بزن یا یه کامنت بزار تا مطلعت کنم. تلگرامم هم که طبق معمول @GHAWEM

 

عزاداریاتون قبول باشه و حقیرم دعا کنین 💛