یا مولاتی یا فاطمة الزهرا ایتها الصدیقة الشهیده

طرح نوشت :

ما اعلام میکنیم که حتى یک روز و یک ساعت با دولت غاصب و غیرقانونى و خبیث اسرائیل دوستى و محبت و کوچکترین رابطه نداشته و نخواهیم داشت و  جهاد با صهیونیستها را واجب می‏دانیم . (امام خامنه ای)


نخستین کنگرة صهیونیسم با حضور هرتزل در 29 اوت 1897 در شهر بال (سوئیس) بر پا شد و برای اولین بار نمایندگان یهودیان از سراسر جهان در آن شرکت کردند . از همین زمان سازمان صهیونیسم جهانی پدیدار شد و ثروتمندان یهود در سراسر جهان میلیاردها دلار در این راه سرمایه‌گذاری کردند . نخستین توجه صهیونیستها به وسائل ارتباط جمعی معطوف شد و به تدریج بسیاری از رجال سیاسی و اقتصادی کشورهای مختلف به مدد روشها و شیوه‌های گوناگون با نظرات صهیونیستها همراه شدند. صهیونیستها بر اساس نظریه هرتزل به زودی در رهبری بسیاری از احزاب جهان به ویژه احزاب چپ روسیه نفوذ کردند. در مراحل بعد، یهودیان موفق شدند سایر احزاب چپ اروپا و همچنین کنگرة آمریکا را تحت نفوذ خود درآورند. آنها با سلطه بر رسانه‌های گروهی آمریکا چنان قدرتی یافتند که توانستند در انتخابات ریاست جمهوری این کشور نیز نفوذ کنند. 

صدور اعلامیه مشهور «بالفور» وزیر خارجه انگلستان در سال 1917 به قدرت‌یابی روزافزون صهیونیسم انجامید  بالفور زیر نفوذ یهودیان مقتدری چون «بارون روچیلد» اعلامیه آزادی مهاجرت یهودیان به فلسطین را منتشر کرد و در این راه بسیار کوشید. سازمان جهانی صهیونیسم با بهره‌گیری از مظلوم‌نمایی و تحت شعار «عشق به صهیون» از یهودیان سراسر جهان خواست به فلسطین بروند و از طریق تملک زمینهای اعراب این سرزمین را از چنگ آنان به در آورند. هرتزل در سایه اقدامات گسترده خود کنگره یهودیان را به پارلمان جهانی یهود تبدیل کرد و رهبری آن را در دست گرفت. هرتزل و همکاران او به یک سلسله اقدامهای سیاسی دست زدند. از جمله با سلطان عبد‌الحمید امپراطور عثمانی وارد مذاکره شدند و از طریق ثروتمندان بزرگ صهیونیست با سیاستمداران درجه اول جهان به داد و ستد سیاسی و مالی پرداختند.

در سال 1929 از مجموع جمعیت فلسطین فقط 15 درصد یهودی بودند. در همین سالها فلسطین که تحت‌الحمایة انگلستان بود هر روز شاهد صحنه‌های برخورد اعراب و یهودیان بود. صهیونیستها به کمک پولهای هنگفتی که ثروتمندان یهود در جهان به ویژه آمریکا در اختیار آنها می‌گذاشتند سرزمین‌های ‌زیادی را از اعراب فلسطینی خریداری کردند. این امر نگرانی شدیدی در جهان عرب به وجود آورده بود. از سوی دیگر به علت بحران اروپا سیل مهاجران یهود به فلسطین توسعه‌ای شگفت‌آور یافت و یهودیان فلسطین 30 درصد افزایش یافتند. با این حال انگلیسی‌ها از خشم اعراب نگران شده و می‌ترسیدند منافع آنها در کشورهای عرب خاورمیانه به خطر افتد.
در همین ایام صهیونیستها دو سازمان تروریستی به نامهای «اشترن» و «ایرگون» تأسیس کردند. این دو سازمان  اغلب هتلهای بزرگ و مراکز حساس فلسطین را منفجر می‌کردند.

در سال 1947 انگلستان ناتوانی خود را در اداره فلسطین به سازمان ملل اعلام کرد. در ماه نوامبر همان سال مجمع عمومی سازمان ملل فلسطین را به یک دولت عرب با 11500 کیلومتر مربع و یک دولت یهود با 14100 کیلومتر مربع تقسیم کرد و اداره بیت‌المقدس را به یک سازمان جهانی واگذار کرد. در 14 مه 1948 به محض خروج نیروهای انگلیسی از فلسطین، صهیونیستها تأسیس ‌دولت اسرائیل را بر اساس نظریه هرتزل اعلام کردند و بلافاصله آمریکا و شوروی آن را به رسمیت شناختند. 
طی قرن بیستم سیاست توسعه طلبی اسرائیل به شدت ادامه یافت و در چهار جنگ اعراب و اسرائیل صدها هزار نفر قربانی جنایات آنها شدند.
بدین ترتیب هرتزل نظریه‌ای را بنیان نهاد که هنوز پس از یک قرن خاور میانه در آتش مکتب او می‌سوزد. هرتزل روز سوم ژوئیه 1904 در 44 سالگی درگذشت ...


پی نوشت : بهترین پاسخ به توهین اولیاءالشیطان ، اول شناخت بهتر پیامبر و دوم پرداختن به پیامبر کذاب این فرقه ی تروریستی هست  ...

گر نیم نگاهی بما کند زهرا ... سلام الله علیها


  #اسرائیل نابود خواهد شد