رسیدنی ترین راه

طرح نوشت :

یا مولاتی یا فاطمة الزهرا ایتها الصدیقة الشهیده

پیروزی نهایی وقتی است که اسلام، به همه ابعاد و به همه احکامش در ایران پیاده شود ؛ و پیروزی بالاتر آن که در همه اقطار عالم، اسلام حکومت کند . اسلام مایه سعادت بشر است . حفظ این پیروزی از اصل پیروزی مشکل تر است .  شما پیروزید، برای اینکه اسلام پشتیبان شماست . شما پیروزید، برای اینکه خدا با شماست . کسی که با خدا باشد خدا با اوست، و پیروزی با اوست .

اگر تمام عالم هم به ضد ما قیام کنند و ما را هم نابود کنند، ما پیروزیم .

این طور نیست که ما خوف این را داشته باشیم که شکست بخوریم . اولاً که شکست نمی خوریم، خدا با ماست؛ و ثانیاً بر فرض اینکه«شکست صوری» بخوریم «شکست معنوی» نمی خوریم ،و پیروزی معنوی با اسلام است ، با مسلمین است . شما حق هستید و در مقابل باطل ایستاده اید؛ و حق پیروز است . 

کشوری که تمام قشر هایش اینطور مُهیّای برای فداکاری هستند، این کشور پیروز است .ما می خواهیم به همه دنیا نشان دهیم که قدرتهای فائقه را هم می توان به نیروی ایمان شکست داد . 


پی نوشت مهم :

سایت مقام معظم رهبری با انتشار متن و پادکستی به نام (نقطه های خیالی) به عملکرد دولت در جریان مذاکرات پرداخته اما ناگهان دیروز خبری بگوش رسید که شیخنا در برابر انتقاد ناقدان " هوای دو نفره ی ژنو " نطق کرده : خدا عقل سالم را به بدن سالم می‌دهد !

وای به ایشان اگر منظور و مخاطب این یاوه اش ، .......... . امام علی علیه السلام : احمق از روی تجربه اش درس عبرت نمی گیرد و دانا از روی تجربه ی احمق درس عبرت می گیرد .

   گر عاقلی و از کارها آگاه

                                              ناپخته مخور ، یاوه مگو ، خام مخواه

صد عاقل کاردان ، برونش نارند

                                           یک سنگ ، که دیوانه ای انداخت به چاه


ضمیمه ی لازم : فقط جملات بالا را بخوانید و با عملکرد ش.ح.ر و دوستان مقایسه کنید ...

 

دانلود و مشاهده مستند صداقت آمریکایی 1

 دانلود و مشاهده مستند صداقت آمریکایی 2


  #نقطه های خیالی 

 !!! We ♥ American#